Get ready for Winter! - Reisverslag uit Lloret de Mar, Spanje van Tanya Groesbeek - WaarBenJij.nu Get ready for Winter! - Reisverslag uit Lloret de Mar, Spanje van Tanya Groesbeek - WaarBenJij.nu

Get ready for Winter!

Blijf op de hoogte en volg Tanya

16 Oktober 2014 | Spanje, Lloret de Mar

Tromgeroffel...

Voor wie het nog niet heeft gelezen of gehoord... ik mag in de winter gaan werken!! Ik ben erg blij en ook ontzttend blij met mijn bestemming, ik ga namelijk naar Lanzarote!!

Kortom, dat wordt Kerst en Oud en Nieuw met de voetjes in het zand en een (fles) cava in de hand, haha!

Gister begreep ik dat ik aan de Playa Blanca zal werken, dit is het chique gedeelte van het eiland (op een enkeling na alleen vier- en vijfsterren hotels, en één vijfsterrenplus). Ik ben zeer benieuwd!

Echter moet ik er wel al snel naartoe, dat had ik liever anders gezien. Ik ga er namelijk op 25 oktober naartoe, en dat terwijl ik op dinsdag de 21ste naar Nederland kom. Daar moet ik mijn verhuizing in orde gaan maken (als er nog vrijwilligers zijn die willen helpen tillen en poetsen, graag!), wat papierzaken regelen en zou ik het ook wel heel erg fijn vinden om mijn familie en vrienden nog te zien en natuurlijk (want die mis ik wel heel erg!!) mijn katjes te knuffelen! Lieve Gerrit en Pebbles die ik nu al een half jaar mis en die ik ook niet mee kan nemen naar Lanzarote. Ik kom daar namelijk in een hotel te wonen, wat voor mij prima is, maar helaas geen huisdieren toegestaan.

Zoals het nu geplanned is, blijf ik tot begin april op dit mooie eiland. Daarna, jaja, dta weet ik ook al.. mag ik weer terugkomen naar de Costa Brava!

Dit vind ik erg fijn, want ik heb hier met plezier gewerkt en kan goed met mijn manager overweg. Ik vindd het dan ook een eer dat ze mij hee(l graag terug wilt hebben :).
en.. een heel groot voordeel, ik mag Gerrit en Pebbles dan meenemen!!!! Eindelijk kan ik ze dan wweer gezellig bij me hebben, want ik vind het echt niet leuk om steeds een nieuw plekje voor ze te moeten zoeken hoor, en het is dan ook echt niet dat ik ze afdank. In tegendeel, ik hoop juist te kunnen sparen, ondertussen mijn woonduur op te bouwen zodat de toekomst er wat rooskleuriger uitiet.
Ik had dan ook echt even een flinke dip van de week dat ik hoorde dat ik maar zo kort naar huis ging, ik kan ze alleen op woensdagavond eventjes zien :'(.

Nou goed, de mensen die op ze (willen) passen zijn ontzettend lief voor ze en ze zijn 100% in goede handen, dat is wel een hele geruststelling. Nogmaals dank jullie wel Merel, Bram en wellicht straks Janneke, ik ben jullie eeuwig dankbaar (en de poesjes ook ;-)).

Nou goed, ik ga maar eens verder met mijn lijstjes afwerken, want er is genoeg te doen.

Helaas zal het dus niet mogelijk zijn om met iedereen af te spreken, want mn agenda zit nu al vol voor die drie dagen.. Maar goed, we kunnen straks in ieder geval wel Skypen (want daar heb ik beter WiFi), bellen en voor wie nog een vakantieadresje zoekt..

Voor nu heel veel liefs en maak het goed!

Tanya

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tanya

Actief sinds 04 Maart 2014
Verslag gelezen: 957
Totaal aantal bezoekers 5965

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 12 April 2014

Trainingsweek op Mallorca!

24 April 2014 - 30 November -0001

Nu officieel op bestemming ;)

Landen bezocht: