Trainingsweek op Mallorca! - Reisverslagen van Tanya Groesbeek - WaarBenJij.nu Trainingsweek op Mallorca! - Reisverslagen van Tanya Groesbeek - WaarBenJij.nu
Trainingsweek op Mallorca!

Zojuist is bekendgemaakt dat ik van 5 tot en met 12 april naar de trainingsweek ga op Mallorca. Superspannend, want hier zal ik het reilen en zeilen van de reisleiderswereld onder de (nu nog een beetje knikkende) knie krijgen :o)

Natuurlijk zal ik hier ook mijn collega's gaan ontmoeten met wie ik zes manaden intensief zal samenwerken. Nou, wat ik tot nu toe heb ervaren zijn het allemaal ontzettend spontane en hartelijke mensen, dus ik denk dat het wel goed gaat komen. Stiekem hoop ik wel dat er nog een paar leeftijdsgenoten zullen zijn en dat ik niet de (aller)oudste ben, haha!

Kortom, we gaan het zien!

Recente Reisverslagen:

20 April 2014

Eerste weekje op bestemming

10 Maart 2014

Hoe mijn leven in één week 180° is omgedraaid
Tanya

Actief sinds 04 Maart 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5970

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 12 April 2014

Trainingsweek op Mallorca!

24 April 2014 - 30 November -0001

Nu officieel op bestemming ;)

Landen bezocht: