Hoe mijn leven in één week 180° is omgedraaid - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Tanya Groesbeek - WaarBenJij.nu Hoe mijn leven in één week 180° is omgedraaid - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Tanya Groesbeek - WaarBenJij.nu

Hoe mijn leven in één week 180° is omgedraaid

Door: TT

Blijf op de hoogte en volg Tanya

10 Maart 2014 | Nederland, Haarlem

Wat een week, wat een week..

Nadat ik op vrijdag 28 februari had deelgenomen aan de selectiedag van Thomas Cook, kreeg ik op maandag 3 maart het goede nieuws.. ik ga op trainingsweek naar Mallorca!!

Ik durf nog niet 'volpennig te schrijven' dat ik daadwerkelijk ben aangenomen, want dat zal pas na het doorstaan van de trainingsweek bekend worden.
Wat was (en ben!) ik superblij met dit bericht zeg, wat een kans en wat een goed gevoel dat men zo enthousiast over je is!

In tegenstelling tot hoe ik me er de weken hiervoor voelde: moe, uitzichtloos, verdrietig, voor de gek gehouden.. alles is weg en ik ben weer blij, enthousiast, gemotiveerd en meer gelukkig, heerlijk!

Afgesproken is dat ik van 5 tot en met 12 april de trainingsweek op Mallorca bijwoon, dan nog twee dagen naar huis kom om vervolgens naar mijn bestemming (alwaar ik een half jaar zal vertoeven) te vertrekken.

Dit betekent natuurlijk dat ik nu als de wiedeweerga van alles moest gaan regelen. Wat doe je met je huis, de poesjes, belastingen, auto, rekeningen en noem alles maar op? Zoals gebruikelijk werd ik weer overijverig en wilde ik het het liefst dezelfde week nog geregeld hebben zodat ik nog heerlijk niets kon doen (behalve dan met lieve mensen afspreken, voorbereiden en boekjes lezen) totdat ik vertrek. Nu denk ik dat het twee weken wordt, maar ach, dan heb ik alsnog wat tijd.

Wat betreft mijn woning is het supersnel gegaan, heel fijn! Op woensdag had ik een oproep op Facebook gezet en donderdag met Miquel afgesproken en het is geregeld :)
Nu moet ik alleen nog wat dingen uitzoeken met betrekking tot Huurtoeslag etcetera (wat op papier heel eenvoudig lijkt, maar in de praktijk toch erg ingewikkeld is) en ben ik nog op zoek naar een logeeradres voor mijn lieve poesjes (dus als jij hen graag wilt knuffelen als ik er niet ben, laat het me dan weten!).

Inmiddels is het weer maandag en de verschillende lijstjes die ik gemaakt heb, beginnen wat korter te worden. Heerlijk dat strepen!

Wat ik ook leuk vind is dat twee meiden met wie ik op de selectiedag was ook naar Mallorca gaan, echt superleuk! Zij gaan iets eerder, dus ik ben heel benieuwd naar hun verhalen. Kan ik me stiekem alvast een beetje voorbereiden ;)

Al met al, het cliché heb ik weer gehad; als je denkt dat het echt niet k*tter kan gaan in je leven, dan gebeurt er iets onverwacht (positief) en staat je hele wereld op zijn kop!

Zo, en dan nu nog even een zonnestraal oppikken :o)

Liefs,

Tanya


  • 10 Maart 2014 - 14:09

    Erienne:

    Ik ben ontzettend blij voor je meis! En stiekem toch ook een beetje jaloers. You'll do great! Ik blijf je volgen!

  • 10 Maart 2014 - 14:23

    Charlotte De Goeij:

    Super spannend. Maar we gaan ons best doen voor de trainingsweek dat we alle drie slagen en aan de slag kunnen

  • 10 Maart 2014 - 22:03

    Tanya Groesbeek:

    Wat lief, dank je wel Erienne!
    Laten we daar maar gewoon vanuit gaan collega, we can do it! :)

  • 19 April 2014 - 18:36

    Joanna:

    Super goed gedaan, Tan !!!
    En hoe is het, op dit moment ??? :-)
    Dikke kus x
    Jo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tanya

Actief sinds 04 Maart 2014
Verslag gelezen: 326
Totaal aantal bezoekers 6056

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 12 April 2014

Trainingsweek op Mallorca!

24 April 2014 - 30 November -0001

Nu officieel op bestemming ;)

Landen bezocht: