Eerste weekje op bestemming - Reisverslag uit Lloret de Mar, Spanje van Tanya Groesbeek - WaarBenJij.nu Eerste weekje op bestemming - Reisverslag uit Lloret de Mar, Spanje van Tanya Groesbeek - WaarBenJij.nu

Eerste weekje op bestemming

Blijf op de hoogte en volg Tanya

20 April 2014 | Spanje, Lloret de Mar

Jeetje mina, wat vliegt de tijd!
Inmiddels zit ik alweer bijna een week op mijn bestemming voor deze zomer, namelijk.. de Costa Brava in Espana!

Na een intensieve, leerzame, mooie en zeer waardevolle trainingsweek op Mallorca, kwam ik op zaterdag de 12 april helemaal uitgeput, moe maar voldaan thuis. Ik wist toen reeds dat ik op maandag zou vertrekken, dus direct aan de slag met de laatste zaken af te ronden om te vertrekken. Mijn korte verblijf heb ik optimaal afgesloten met mijn lieve broertje. Onder het genot van heerlijke tapas en een goed glas bier hebben we (voorlopig) afscheid genomen van elkaar.

Maandagmiddag heeft mijn moeder me naar Eindhoven gebracht voor mijn vlucht naar Girona, superlief! Het ging allemaal heel erg snel en afscheid nemen voelde raar. Ik had ergens het gevoel op vakantie te gaan en niet voor zo'n lange tijd te vertrekken.

De vlucht ging allemaal soepel en op Girona werd ik opgehaald door Gabi, mijn manager. Zij bracht me naar mijn appartement midden in Lloret. Hier een beetje geïnstalleerd en 's avonds had ik afgesproken met mijn nieuwe collega's om kennis te maken. Dat was erg gezellig en ik kreeg direct een goed gevoel, dit wordt een topzomer!

De afgelopen week heb ik vooral uitstapjes gemaakt; naar Barcelona, Montserrat en de steden/dorpen in de buurt. Verder heb ik vooral met mijn supergezellige en vooral ook ervaren collega Emiel meegelopen om de kneepjes van het vak te leren.

Vanaf deze week zal ik meer daadwerkelijk aan de slag gaan, ik vind het wel spannend hoor! Gister hebben we, samen met Emiel, al wat gasten gesproken. Leuk om alle opgedane kennis nu op de praktijk toe te passen.

Foto's volgen binnenkort, we gaan nu even een hapje eten en vanavond mijn nieuwe roomie en collega oppikken van het vliegveld. Wordt vervolgd!

Liefs en houd je haaks!

  • 20 April 2014 - 19:11

    Erienne:

    Harstikke leuk! Geniet van elk moment en elke ervaring! You only live once. Ik wacht op de foto's en de volgende verhalen. Wordt tijd dat ik ook mijn blog weer eens bijwerkt haha. Genietze x!

  • 21 April 2014 - 10:01

    Anne:

    He Tanya,
    Wat leuk om een update van je te krijgen, dank je wel daarvoor. Lloret, dus?! Ik ben super blij om te horen dat je er zin in hebt...gek om te beseffen dat ik er ook had kunnen zijn. Was gewoon te snel, dus wie weet, volgens jaar?! Veel plezier en liefs, xox

  • 23 April 2014 - 23:05

    Joanna:

    We blijven je avonturen te volgen :-) Dikke kus xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tanya

Actief sinds 04 Maart 2014
Verslag gelezen: 375
Totaal aantal bezoekers 6059

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 12 April 2014

Trainingsweek op Mallorca!

24 April 2014 - 30 November -0001

Nu officieel op bestemming ;)

Landen bezocht: